Dotazy a nastavení

Nastavení bezpečného e-mailu

Abychom Vám nespadli do Spamu

  1. Přihlaste se na svůj e-mail: seznam.cz
  2. V menu vyberte: Spam
  3. V záhlaví záložku: Nastavení složky
  4. Do pole Důvěryhodné adresy vložte naše e-maily: obchod@mornet.cz, faktury@mornet.cz, internet@mornet.cz, upominky@mornet.cz

Chci se stát vašim zákazníkem

Postup je následující:

  • Zavolejte nám, napište email nebo se za námi zastavte v kanceláři
  • Vybereme termín instalace
  • Technici přijedou v domluvený čas k Vám, nainstalují a spustí internet
  • Smlouvu lze podepsat technikům při instalaci, u nás v kanceláři, případně ji lze zaslat emailem
  • Od provedení instalace internet okamžitě funguje.

Všeobecné obchodní podmínky naleznete v sekci Dokumenty a ceníky

Chcete li přesnou informaci, je nejlepší zavolat našim obchodníkům. Rámcové informace o výši instalačních poplatků naleznete v sekci Dokumenty a ceníky. Pokud právě probíhá akční nabídka, máme pro Vás i příznivější zvýhodněné ceny.
Pro individuální nabídku (zvýhodnění při závazku, akční nabídky) nám zašlete Vaši poptávku.

Platby

Číslo účtu je 2900264801/2010, variabilní symbol naleznete na platebním kalendáři/faktuře.

V tomto případě nás kontaktujte.

U měsíčních plateb je splatnost k poslednímu dni v daném měsíci, u kvartálních, půlročních a ročních plateb je splatnost k poslednímu dni prvního měsíce daného období.

  • Jednorázovým bankovním převodem
  • Trvalým bankovním příkazem
  • Složenkou typu A viz Podpora

Technické dotazy

Jsem vašim zákazníkem
a potřebuji poradit

  1. Restartujte Váš počítač.
  2. Pokud používáte WIFI router (LAN router, switch), vypněte tyto přístroje na cca 1 minutu ze zásuvky a poté je opět zapněte. NIKDY NEMAČKEJTE NA PŘÍSTROJÍCH ŽÁDNÁ TLAČÍTKA (ZEJMÉNA TLAČÍTKO RESET)!!!
  3. Pokud jste připojeni individuálně (tzn. bydlíte v rodinném domě a máte anténu pro příjem internetu umístěnou na vlastní střeše) vypněte přijímací jednotku na cca 1 minutu ze zásuvky a poté ji opět zapněte.
  4. Všimněte si prosím, jestli se na jednotlivých zařízeních po opětovném zapnutí do elektřiny rozsvítí barevné diody na zařízení (dioda POWER, dioda WLAN, a další…).
  5. Pokud postup v bodech 1 až 4 selhal, nahlaste prosím poruchu na tel. čísle 777 751 090 (popřípadě na e-mailové adrese internet@mornet.cz). Operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8 do 18 hod, mimo tuto dobu hlaste poruchy formou SMS.
  1. Pokud používáte wifi router (lan router, switch), vypněte tyto přístroje na cca 1 minutu ze zásuvky a poté je opět zapněte. NIKDY NEMAČKEJTE NA PŘÍSTROJÍCH ŽÁDNÁ TLAČÍTKA (ZEJMÉNA TLAČÍTKO RESET)!!!
  2. Pokud jste připojeni individuálně (tzn. bydlíte v rodinném domě a máte anténu pro příjem internetu umístěnou na vlastní střeše) vypněte přijímací jednotku na cca 1 minutu ze zásuvky a poté ji opět zapněte.
  3. Měřte zde
  4. Ujistěte se, že Váš počítač při měření nestahuje žádné aktualizace.
  5. Ujistěte se, že při Vašem měření nestahujete žádný soubor Vy nebo Vaši příbuzní.
  6. Vyzkoušejte měření provádět ráno i večer.
  7. Pokud postup v bodech 1 až 6 selhal, nahlaste prosím poruchu na tel. čísle 777 751 090 (popřípadě na e-mailové adrese internet@mornet.cz). Operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8 do 18 hod, mimo tuto dobu hlaste poruchy formou SMS.

Napište nám

    Kliknutím na "Odeslat" souhlasím se zpracováním osobních údajů pro zjištění aktuální nebo budoucí dostupnosti služby.

    Kontakt

    Zanechte nám svoje číslo a my se Vám co nejdříve ozveme a poradíme.
    Ušetříte tak za zavolání.