Ukončení hotovostních plateb

Dotazy, nastavení

Chci se stát vaším zákazníkem

Jak si mohu zřídit internet?

Postup je následující:

  • zavoláte si, že chcete připojit
  • sepíšeme s Vámi smlouvu po telefonu nebo osobně na naší pobočce (Polská 1174/3A, 779 00 Olomouc)
  • vybereme termín instalace
  • technici přijedou k Vám domů se smlouvou, nainstalují a spustí internet
  • Vámi podepsanou smlouvu přivezou na firmu
  • od provedení instalace internet okamžitě funguje.

Kde najdu všeobecné obchodní podmínky?

Všeobecné obchodní podmínky naleznete v sekci Dokumenty ke stažení

Kolik stojí instalace?

Chcete li přesnou informaci, je nejlepší zavolat našim obchodníkům. Rámcové informace o výši instalačních poplatků naleznete v sekci Instalační poplatky. Pokud právě probíhá akční nabídka, máme pro Vás i příznivější zvýhodněné ceny.

Jsem vašim zákazníkem a potřebuji poradit:

Nefunguje mi internet

  1. Restartujte Váš počítač.
  2. Pokud používáte WIFI router (LAN router, switch), vypněte tyto přístroje na cca 1 minutu ze zásuvky a poté je opět zapněte. NIKDY NEMAČKEJTE NA PŘÍSTROJÍCH ŽÁDNÁ TLAČÍTKA (ZEJMÉNA TLAČÍTKO RESET)!!!
  3. Pokud jste připojeni individuálně (tzn. bydlíte v rodinném domě a máte anténu pro příjem internetu umístěnou na vlastní střeše) vypněte přijímací jednotku na cca 1 minutu ze zásuvky a poté ji opět zapněte.
  4. Všimněte si prosím, jestli se na jednotlivých zařízeních po opětovném zapnutí do elektřiny rozsvítí barevné diody na zařízení (dioda POWER, dioda WLAN, a další...).
  5. Pokud postup v bodech 1 až 4 selhal, nahlaste prosím poruchu na tel. číslech 776 240 869, 774 722 144 (popřípadě na e-mailové adrese internet@mornet.cz). Operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8 do 18 hod, mimo tuto dobu hlaste poruchy formou SMS.

Nefunguje mi odchozí pošta (používám e-mailového klienta: Outlook, Windows Live Mail, The BAT!, atd.)

Nastavte si prosím server odchozí pošty na smtp.mornet.cz, přičemž odškrtněte položku „Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření“.

S rychlostí internetu

  1. Pokud používáte wifi router (lan router, switch), vypněte tyto přístroje na cca 1 minutu ze zásuvky a poté je opět zapněte. NIKDY NEMAČKEJTE NA PŘÍSTROJÍCH ŽÁDNÁ TLAČÍTKA (ZEJMÉNA TLAČÍTKO RESET)!!!
  2. Pokud jste připojeni individuálně (tzn. bydlíte v rodinném domě a máte anténu pro příjem internetu umístěnou na vlastní střeše) vypněte přijímací jednotku na cca 1 minutu ze zásuvky a poté ji opět zapněte.
  3. Měřte zde
  4. Ujistěte se, že Váš počítač při měření nestahuje žádné aktualizace.
  5. Ujistěte se, že při Vašem měření nestahujete žádný soubor Vy nebo Vaši příbuzní.
  6. Vyzkoušejte měření provádět ráno i večer.
  7. Pokud postup v bodech 1 až 6 selhal, nahlaste prosím poruchu na tel. číslech 776 240 869, 774 722 144 (popřípadě na e-mailové adrese internet@mornet.cz). Operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8 do 18 hod, mimo tuto dobu hlaste poruchy formou SMS.

Platby

Na jaký účet a pod jakým variabilním číslem mám zasílat platby?

Číslo účtu je 2900264801/2010, variabilní symbol je posledních deset čísel Vaší smlouvy bez lomítka. Všechny informace naleznete na platebním kalendáři.

Neobdržel jsem platební kalendář?

V tomto případě nás kontaktujte. Platební kalendář Vám byl zaslán na e-mail.

Kdy je splatnost měsíční platby internetu?

Hradí se vždy k poslednímu dni v tom měsíci, kdy službu využíváte.

Jakým způsobem můžu hradit internet?

Jednorázovým bankovním převodem, trvalým bankovním příkazem, nebo složenkou.

Technické dotazy

Jak nastavit síťovou kartu - Win 10

  1. Klikněte pravým tlačítkem myši na symbol okna dole vlevo na liště
  2. Vyberte položku Síťová připojení

  3. Vyberte síťovou kartu, která je použitá pro připojení na Internet a klikněte na ni pravým tlačítkem myši. Pokud je zakázaná, klepněte na volbu povolit. Chcete-li zkontrolovat a nastavit údaje, klikněte na Vlastnosti.
  4. Otevře se Vám okénko s parametry Vaší síťové karty. Údaje jako IP adresa, DNS servery atd. se zadávají v položce Protokol TCP/IPv4 (Internet Protokol verze 4), klikněte na tento název a následně klikněte na tlačítko Vlastnosti.
  5. Na následující kartě vyplňte údaje z Vaší Karty zákazníka.

Jak nastavit síťovou kartu - Win 8

  1. Stiskněte kombinaci kláves Win+i
  2. Klikněte na položku Ovládací panely.
  3. Vyberte Zobrazit úlohy a stav sítě.
  4. V další nabídce vyberte Změnit nastavení adaptéru.
  5. Vyberte síťovou kartu, která je použitá pro připojení na Internet a klikněte na ni pravým tlačítkem myši. Pokud je zakázaná, klepněte na volbu povolit. Chcete-li zkontrolovat a nastavit údaje, klikněte na Vlastnosti.
  6. Otevře se Vám okénko s parametry Vaší síťové karty. Údaje jako IP adresa, DNS servery atd. se zadávají v položce Protokol TCP/IPv4 (Internet Protokol verze 4), klikněte na tento název a následně klikněte na tlačítko Vlastnosti.
  7. Na následující kartě vyplňte údaje z Vaší Karty zákazníka.

Jak nastavit síťovou kartu - Win Vista/Win 7

  1. Klepněte na tlačítko START (vlevo dole) a otevřete ovládací panely.
  2. Vyberte Zobrazit úlohy a stav sítě.
  3. V další nabídce vyberte Spravovat síťová připojení. / u Win 7 vyberte Změnit nastavení adaptéru

  4. Vyberte síťovou kartu, která je použitá pro připojení na Internet a klikněte na ni pravým tlačítkem myši. Pokud je zakázaná, klepněte na volbu povolit. Chcete-li zkontrolovat a nastavit údaje, klepněte na Vlastnosti.
  5. Otevře se Vám okénko s parametry Vaší síťové karty. Údaje jako IP adresa, DNS servery atd. se zadávají v položce Protokol TCP/IPv4 (Internet Protokol verze 4), klikněte na tento název a následně klepněte na tlačítko Vlastnosti.
  6. Na následující kartě vyplňte údaje z Vaší Karty zákazníka.

Jak nastavit síťovou kartu - Win XP

  1. Klepněte na tlačítko START a otevřete ovládací panely.
  2. Vyberte Připojení k síti a Internetu.
  3. V další nabídce vyberte siťová připojení.
  4. Vyberte síťovou kartu, která je použitá pro připojení na Internet. Pokud je zakázaná, klepněte na volbu povolit. Chcete-li zkontrolovat a nastavit údaje, klepněte na Vlastnosti.
  5. Otevře se Vám okénko s parametry Vaší síťové karty. Údaje jako IP adresa, DNS servery atd. se zadávají v položce Protokol sítě Internet (TCP/IP).
  6. Na následující kartě vyplňte údaje z Vaší Karty zákazníka.

 

Máte dotaz? Napište...



Nebo nám můžete zavolat

776 240 869
774 722 144


Můžeme také zavolat my Vám